1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1493833

Sv: Silly Season 12/13

Hahl Bundy: Alltså det är ju helt makalöst och sjukt skruvat vilka vändningar kommentarerna på Jimmys blogg tagit de senaste TVÅ TIMMARNA efter inlägget om Torp. Man blir ju tamefan alldeles matt över vart denna värld tagit vägen.

"I grund och botten är inte en enda TIKare äkta". Goddag yxskaft!

Det kommer aldrig någonsin i helvete att finnas en fredlig lösning på dilemmat Timrå-Modo. Läget är lika hopplöst fastlåst som i striderna mellan Israel och Palestina.

Vi hörs till hösten Nichlas och Du - akta knäna!

Det lär smälla rätt jävla rejält!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.