yngwie:mycket möjligt! Sånt hade gått att mäta om man kunde räkna ut den ackumulerade totala promillehalten av alkohol i blodet mellan respektive lags Supportrar och spelare tiden efter det bärgade guldet. Nu är en sån undersökning dessvärre omöjlig då våra nivåer börjat dala ner till 0-strecket igen (nåja, bland de flesta iaf), men hade du sagt till innan hade vi kunnat göra ett ärligt försök iaf ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Redigerad kommentar