Gurra88: Stort GRATTIS till ett förbannat välförtjänt guld! Håller med om Silfverbergs storhet, självklart är möjligheterna att han gör bra ifrån sig i NHL goda.
Slutligen; hedrande och roligt att du hyser sådan respekt för Timrå IK att du väljer att dela din festkväll/natt med oss. Att du som vissa antytt skulle sakna kompisar, vara en extremt tragisk figur eller ha Timråkomplex tror jag inte ett ögonblick på.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Slutligen; hedrande och roligt att du hyser sådan respekt för Timrå IK att du väljer att dela din festkväll/natt med oss. Att du som vissa antytt skulle sakna kompisar, vara en extremt tragisk figur eller ha Timråkomplex tror jag inte ett ögonblick på.