Huge: Allt är relativt och jag är inte den att bedöma kvaliten på es jämfört med NHL. Till det har jag för lite kunskap och intresse för NHL. Svensk hockey och främst es följer jag dock med stort intresse även om Timrå inte deltar. Och ärligt kan jag säga att i den här finalserien har spänningen varit främsta ingrediens gällande underhållningen. Inte någon bländande hockey. Gårdagens match var t.o.m medioker och hade det varit omg. 31 i grundserien hade jag kvävt en gäspning. Vid närmare eftertanke var det nog precis vad jag gjorde några ggr under iaf period 1 och 2 även igår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Redigerad kommentar