Tom en barnunge hade förstått mikenomads näst senaste inlägg. Det sammanfattar säkert vad 90% av vad vi Timråiter, och säkert andra lags Supportrar också, känner.
Jag hyser inget agg mot Brynäs, men för varje inlägg du skriver blir irritationen lite större.
Som så många andra uppmanat dig. Passa på att ha lite roligt istället, det kan snart blåsa helt andra vindar i gävletrakten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gurra88:Du måste vara dum på riktigt.
Tom en barnunge hade förstått mikenomads näst senaste inlägg. Det sammanfattar säkert vad 90% av vad vi Timråiter, och säkert andra lags Supportrar också, känner.
Jag hyser inget agg mot Brynäs, men för varje inlägg du skriver blir irritationen lite större.
Som så många andra uppmanat dig. Passa på att ha lite roligt istället, det kan snart blåsa helt andra vindar i gävletrakten.
Redigerad kommentar