1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1495985

Sv: Apropå nånting...

Gurra88: Du har inte nämnt "andrahandsuppgifter2 på hela tiden direkt efter att Bissett kommer in här och gör det så gör även du det och leker nå jävla mogen snubbe som har fullkoll på allt, fyfan alltså du är fan patetisk, tur att INGEN av mina brynäspolare är som dig...eller, jag hade aldrig blivit polare med dom från början isf.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Blizzard: Det ter sig ganska självklart att det var en grov överdrift att domarna firade guldet med Brynäs? Sen att de bittra timråfansen sväljer all info i aftonbladet med hull och hår är knappast mitt problem...

Eller kanske är någon här inne som sett Domarteamet i en upptryckt guldtröja?


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.