Nybbe: Ja tror inte att han kommer slå på elitserienivå något mer i alla fall . Han släpper ju de mesta ovanför höfterna
Inlägg: 1496309
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Denna är ju ledig, rutin har han också, behöver ingen mv-tränare
;-)
;-)
Redigerad kommentar