73Sjöbba: på vilket sätt kan du motivera att Brynäs skulle ha Sveriges sämsta fans? Jag säger inte att vi har de bästa fansen men att vi skulle ha de sämsta känns osannolikt. Har ens Timrå bättre fans än Brynäs?
arnio: Brynäs har medgångsfans, så är det. Lite orättvist att jämföra med oss iofs, i jämförelse har ni inte upplevt annat än framgång medans vi formats utifrån helt andra förutsättningar. Överlag, och det baserar jag på de erfarenheter jag har av olika lags supportrar, så är ni tillsammans med fbk:s de minst ödmjuka.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer