Inlägg: 1496673
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Sett till miljö är ligger nog O'learys bäst till, då de har många bord i olika nivåer. Blir tät stämning, men ändå avskilt för varje sällskap. Där rankar jag All star och Stars & Stripes något efter. Totalt sett är det hugget som stucket för mig mellan O'learys och Stars & Stripes. All star går jag endast på om det är en stormatch man vill se och det är fullt på de andra två.
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Äh skit i sportbarerna, åk hem till Iconen han har ju sprit för ett helt kompani. Och stämningen brukar inte vara så pjåkig :)
Men om man bortser från maten då? Vilket ställe har den bästa matchstämningen?