1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496673

Sv: Apropå nånting...
Eskas: Just det. Glömde den. Ser fortfarande stället som bara biteline.
Men om man bortser från maten då? Vilket ställe har den bästa matchstämningen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

hubbenorlen: Sett till miljö är ligger nog O'learys bäst till, då de har många bord i olika nivåer. Blir tät stämning, men ändå avskilt för varje sällskap. Där rankar jag All star och Stars & Stripes något efter. Totalt sett är det hugget som stucket för mig mellan O'learys och Stars & Stripes. All star går jag endast på om det är en stormatch man vill se och det är fullt på de andra två.


Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Äh skit i sportbarerna, åk hem till Iconen han har ju sprit för ett helt kompani. Och stämningen brukar inte vara så pjåkig :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.