+ 2
Inlägg: 1496751
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Blizzard: Ha ha nu ja.
Jag sa bara att att Persson var överraskande. Men jag har faktiskt dålig koll på vissa.....jag är inte Jimmy. :)
Jag sa bara att att Persson var överraskande. Men jag har faktiskt dålig koll på vissa.....jag är inte Jimmy. :)
+ 1
Kommer ihåg när R Persson började spela för LHC a-lag, då ville jag ha hit honom tyckte han såg skapligt bra ut och hade potential, plus att han var hur många klasser som helst bättre än sin bror Dennis Persson (http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4568) som då spelade hos oss.
Allvarligt har ni ingen koll på R Persson alls? Olle förstår jag för han ser bara på NHL, likaså Bundy för där är det bara fotboll.