1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496771

Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: Ser väldigt mkt sämre ut än laget som ställdes på rinken till denna säsong som varit. Tror inte jag förlänger mitt säsongskort.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Gustav Scirea B: Gå och titta på Kovland då som du är så dj-la pessimistisk.

Sv: Silly Season 12/13
Gustav Scirea B: Nä de tycker jag inte du ska göra om du inte vill de . Men behåll de för dej själv . Tror inte de behövs nåt mer negativ energi runt timrå på ett djävla tag . Inga gnällande supportrar som skriker efter etablerade stora namn då alla vet att klubben måste vända på varenda spänn för att överleva . Nu behövs uppslutning från dom som brinner för klubben . Som tänker kämpa till slutet , stötta och gå på matcher och föra ett djävla liv på läktarna trots rader av förluster . Stolta människor som inte viker ner sej .

Sv: Silly Season 12/13
Gustav Scirea B: Men grina då!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer