Det var ett jädrans smörande från Bremberg och Breitholtz till Jonte om att han ska komma till DIF. Däremot vet man ju inte om det är allvarligt menat eller något internt skämt de håller på med.
Inlägg: 1496854
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Hälge:Jag skulle tro att DIF jobbar hårt för att signa Jonte... ingen rök utan eld som det heter.
Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Ja Jonte saknar säkert Stockholm, Challe och Printz.....bad things come in three....
+ 2