Inlägg: 1497149
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Blizzard: Jag räknar inte in Jonte där. Tror på Crippe, om ryggen håller, och en center av rang.
Leksands Mattias: Sebastian Erixon och den icke namngivna centern.
Leksands Mattias: Sebastian Erixon och den icke namngivna centern.
Sv: Silly Season 12/13
Blizzard:
IN - Jonathan Hedström, Christian Söderström, Johan Backlund, Sebastian Erixon, plus ett lite större namn på centersidan där vi faktiskt bör lägga ner lite mer pengar i lön.
UT - Andreas Molinder.
Sen kryddar vi det med ett antal juniorer. Skulle allt detta gå igenom är jag hur nöjd som helst. Dock ett lite frågetecken på Backlund.
IN - Jonathan Hedström, Christian Söderström, Johan Backlund, Sebastian Erixon, plus ett lite större namn på centersidan där vi faktiskt bör lägga ner lite mer pengar i lön.
UT - Andreas Molinder.
Sen kryddar vi det med ett antal juniorer. Skulle allt detta gå igenom är jag hur nöjd som helst. Dock ett lite frågetecken på Backlund.
känns som det kan bli lite ändring då troligen Hedström lär få nytt kontrakt, och som du säger kanske Crippe. men DÅ måste det in en topp också om båda dom ska ta upp båda platserna.