fredriko74: Dom lär nog få nöta bänk en hel del. Men Wedin visade ju helt klart redan förra året att han kan spela ishockey på elitserie nivå. Så han tycker jag helt klart man borde få låta spela om det är någon som inte levererar som dom bör!
Men blir nog tufft med speltid för dom om yttligare två forwards ska in!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men blir nog tufft med speltid för dom om yttligare två forwards ska in!