Inlägg: 1497173
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
oxen20:
Hanses har kontrakt men jag tror han har en Klausul som han utnyttjar, vet att MoDo samt DIF varit intresserade förut men nu spelar ju DIF i allsvenskan. Jag är mer orolig över att förlora Filip Forsberg, Brynäs lär väl vara kåta på våra talanger som vanligt ^^
oxen20: Håll i Hanses bara, tror han försvinner