+ 2
Inlägg: 1497181
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Huss: Precis vad vi behöver! Unga, ambitiösa killar med "lagom" utvecklingspotential. Ja, vi ser gärna att de stannar några år....
Vår blivande storstjärna hoppas vi redan finns i laget, nämligen Friberg.
Vår blivande storstjärna hoppas vi redan finns i laget, nämligen Friberg.
Sv: Apropå nånting...
1. Johan Backlund
2. Joakim Lundström
Sebastinan Erixon-Jonathan Carlsson
Robin Persson-Mat Robinson
Oscar Hedman-Nils Bäckström
1. Jesper Dahlroth
2. Tommy Stenqvist (Junior)
Joachim Rhodin NY CENTER Jonathan Hedström
Christian Söderström Robin Lindqvist Simon Önerud
Max Friberg Yared Hagos Per Hallin
Jeremy Boyce Alexander Larsson Robin Sterner
1. Johan "Bagarn" Andersson
2. Andreas Molinder
3. Anton Wedin (Junior)
4. Linus Werneman (Junior)
5. Daniel Öhrn (Junior)
Det här är ju ett tänkbart slutgiltigt lag. Med lite önsketänkade kring Sebastian Erixon. Men man ser verkligen att det är ett starkt timråhjärta och ung revanchlust och energi som ska bära oss till en förhoppningsvis slutspelsplats!
Mycket hänger också på vad det blir för klass på de namn som ska in på forwards sidan. Men chrippe och jonte skulle kännas jävligt bra. Då båda har hjärta och viljan att bära Timrå framåt! Sen en riktigt bra center hoppas jag verkligen att vi får till.. Då kan det gå vägen det här! Sen på med kaptensbinden på Per Hallin nu så börjar det likna nånting!
Det här är ju ett tänkbart slutgiltigt lag. Med lite önsketänkade kring Sebastian Erixon. Men man ser verkligen att det är ett starkt timråhjärta och ung revanchlust och energi som ska bära oss till en förhoppningsvis slutspelsplats!
Mycket hänger också på vad det blir för klass på de namn som ska in på forwards sidan. Men chrippe och jonte skulle kännas jävligt bra. Då båda har hjärta och viljan att bära Timrå framåt! Sen en riktigt bra center hoppas jag verkligen att vi får till.. Då kan det gå vägen det här! Sen på med kaptensbinden på Per Hallin nu så börjar det likna nånting!
mikenomad: Se där, två själar samma tanke ;-)
Se till att ta hand om dem nu! Ingen av dem kommer bli en större stjärna men bägge är jäkligt lojala, gör alltid sitt jobb till 100% och med mer istid kommer de utvecklas till bra elitseriespelare.