1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1497229

Sv: Silly Season 12/13

Skarin: Jo, eller, vad ska man säga. Som man satt och fruktade inför Ville Nieminen här i vintras, det här med namn alltså... Dom har lite för mycket pengar i förhållande till kunnande och kultur, får man känslan av ibland. 


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: Så är det ju. Och dom ser väl inte direkt overkligt braiga ut i detta nu, men mannen med pengarna lär väl köpa några namn också. Förhoppningsvis i klass med Ville Nieminen :)