1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1497258

Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Hans orerande kring vårt lag är inte helt utan poänger. Och med otacksamt geografiskt läge antar jag att han menar Sörberge ist f en arena i Sundsvall. Inte fel där heller.

Fast det där om att 4 spelare av högt europeiskt snitt inte skulle innebära att laget blev tillräckligt slagkraftigt är bullshit! SÅ dålig är inte den grund som nu finns. Dessvärre är ju det bara en våt dröm.

Men för nytt kontrakt och möjligen, om mycket går rätt, hugg på 8:e platsen "räcker" det med en bra målvakt och en toppcenter. De andra två kan då gå under epitetet "habila".

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer