Bragd-Birger: Du har så rätt! Men samtidigt tror jag inte att vi ska jämföra med den trupp vi hade avslutningsvis i ES och KS - då den troligen var mkt dyrare än budget innan säsongen. Den nedskärning på 4 mille som det pratats om är grundad på budgeten som fanns inför 11/12 och alltså inte faktisk truppkostnad vid slutet av ES/KS.
Inlägg: 1500490
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Thornet: Ingången till fjolåret så hade vi Halonen, Pikka, Murran, Timo, Vampola bara för att nämna några.
Sparat 4 mille på dessa jämfört med årets trupp?
Skulle inte tro det.