ÖstrandsNisse: Nu när du säger det minns jag en match där han gjorde lite nytta. Det var, komiskt nog, i hemmamötet med HV säsongen 2010/11, med tre matcher kvar, där vi till slut med liten marginal undvek kvalseriespel. Ilkka Pikkarainen kvitterade med 9 sek kvar, sen avgjorde chipsfejset i PP efter 1.39, där Nichlas Torp satt utvisad.
Dream Team: kommer ihåg matchen som igår! Är typ det tillfället jag gpr upp i huvet med, ett slagskott från blå vid avbytarnåsen var det - PANG.
Fattade aldrig varför han inte gjorde mer slagskott, istället skulle han alltid passa efter blå till andra backen i PP så motståndarna kunda sno pucken och göra mål i boxplay.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Redigerad kommentar