mikenomad: Ja, med största säkerhet sitter de inte nöjda i båten riktigt än. Frågan är vilken ekonomi man har att röra sig med?
Inlägg: 1500941
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team:Björn Melin är enligt mig ett riktigt bra nyförvärv. Kan nog bli en nyttig spelare i AIK kommande säsong. Och om det stämmer att RR går till Växjö och AIK får fem mille så lär det nog fyllas på med några bra spelare.