Peja: Precis. Jag blev ofta väldigt arg i början. Men man lär sig filtrera. Flashback är Sveriges största forum. Du får svar snabbt, oftast av en väldigt trevlig och hjälpsam person. Det som skiljer är att moderatorerna har högre i tak och verkligen tar yttrandefriheten på allvar. De går på Voltaires linje: "Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer