Olle: Som sagt, du får tycka precis vad du vill om mig och Flashback. Jag fick en bubbla med en bra sammanfattning: "Flashback är som samhället i stort. En del är bra människor, andra rötägg." Det är precis så det är. Och precis som i verkligheten är rötäggen i minoritet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag fick en bubbla med en bra sammanfattning: "Flashback är som samhället i stort. En del är bra människor, andra rötägg."
Det är precis så det är. Och precis som i verkligheten är rötäggen i minoritet.