KORITFW: Tror nog att problemet är att han ej går in på 2 kedjor i något annat lag än Timrå, bara att kolla på hans säsong i Luleå, nog för att dom var katastrofalt dåliga offensivt, men ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
KORITFW: Tror nog att problemet är att han ej går in på 2 kedjor i något annat lag än Timrå, bara att kolla på hans säsong i Luleå, nog för att dom var katastrofalt dåliga offensivt, men ändå.
Sedan lär han få en fin lön i Slöddertälje :)