Jag har en fråga som jag har funderat ofta på... spec. idag när jag har tvättstugan:
Varför använda mjukmedel och strykjärn, det finns väl inget bättre än kläder som är hårda och river lite. Särskilt kalsonger, för då behöver man ju inte klia sig i skrevet så ofta - bara röra lite på sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har en fråga som jag har funderat ofta på... spec. idag när jag har tvättstugan:
Varför använda mjukmedel och strykjärn, det finns väl inget bättre än kläder som är hårda och river lite. Särskilt kalsonger, för då behöver man ju inte klia sig i skrevet så ofta - bara röra lite på sig.