Helt rätt han var väl den enda svensken som var riktigt bra turneringen igenom.
Trist att en sådan som Erik Karlsson blev sämre ju längre turneringen led. Landeskog är man jävligt besviken på, trodde han skulle göra betydligt bättre ifrån sig än vad han gjorde..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Simmalugnt:
Helt rätt han var väl den enda svensken som var riktigt bra turneringen igenom.
Trist att en sådan som Erik Karlsson blev sämre ju längre turneringen led. Landeskog är man jävligt besviken på, trodde han skulle göra betydligt bättre ifrån sig än vad han gjorde..