1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1503159

Sv: Silly Season 12/13

mikenomad: Sebbe är inte optimal, men med den backsida vi har i dagsläget finns egentligen inget perfekt om man bara ska förstärka med e n spelare. Vi behöver defensiv tyngd, men vi behöver lika mycket offensivt poängmakeri. Kollar man på poängsnittet i fjol för Timrås nuvarande backbestättning blir man allt annat än mörkrädd. Om man är motståndare, vill säga. Defensivt ser det väl inte - på det berömda pappret - heller helt oforcerbart ut.

Nä. Vi skulle ha behövt både Sebbe och Caslava. Kan vi i det här läget få någon av dom - jippie. Får vi ingen: Ehm, nope. Det kan verkligen inte gå.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...