Caslava klar för Severestal eller va fan dom heter..
Inlägg: 1503208
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: Ja, det var väl för mycket att hoppas att han skulle spela i ES och Timrå igen.... Hör ju faktiskt hemma i KHL
+ 1
Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: hahahha, eller vad fan dom heter ;D
Skönt att han inte kom till Es i nått annat ES lag iaf =)
Skönt att han inte kom till Es i nått annat ES lag iaf =)