1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 150371

Sv: TIK - HV71
Redax 2: Jomen det har dom. De hade i alla fall för några år sedan. Jag och min förtjusande sambo var på B&B en lördagseftermiddag efter att ha brännt en massa kulor på Sturegallerian eller nåt. Då spelade vi flipper beundrade av en liten flicka på kanske fyra år eller så som var där med sina föräldrar. Efter att jag hade spelat och gått in för det med liv och lust sprang hon tillbaka till sitt bord och sa med späd - men gäll - liten flickröst, "mamma, mamma, vad betyder b*lle?"

Så berikar man ungdomens ordförråd. Kanske det är därför de tagit bort spelet, barnfamiljerna klagar...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.