1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 150402

Sv: TIK - HV71
Så här skrev jag tidigare ikväll:

"Japp, då var det snart dax igen!
I kväll vill jag se MYCKET folk framför mål som tar hand om returer och även i Power Play. Bort med sargspelet som senast, och inte minst, ta tre poäng!
TIMRÅ - HV 71: 5 - 0
Daniel L från Snöblasket
2002-10-31 16:38:50"

Det är skönt en sån här gång när matchen gick in!! Tack Oddset och tack Timrå för uppvisningen ikväll. Firar med finfin whiskey!!
Matchbilder kommer som vanligt, kanske ngt försenat men ändå :)
Kungen Kapanen dansade efteråt, precis som en viss Liv brukar göra. Bra kämpat klacken.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.