yngwie: Det kanske kommer som en shock för dig som modoit men det finns dom som associerar MTV med något helt annat än Modo-TV, det finns även dom som inte följer dessa sändningar, jag är en av dom.
Allt jag säger är att man inte ska dra för stora växlar av hur en klubbrepresentant uttrycker sig i media. Det är hans jobb att tala väl om klubben. Att Näslund skulle säga att klubben tabbade sig med gunno för 10-12 år sedan och att han ogillar modo, det är väl ungefär lika troligt som att Reinfeldt skulle snacka skit om jobbskatteavdraget framför kameran.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
yngwie: Det kanske kommer som en shock för dig som modoit men det finns dom som associerar MTV med något helt annat än Modo-TV, det finns även dom som inte följer dessa sändningar, jag är en av dom.
Allt jag säger är att man inte ska dra för stora växlar av hur en klubbrepresentant uttrycker sig i media. Det är hans jobb att tala väl om klubben. Att Näslund skulle säga att klubben tabbade sig med gunno för 10-12 år sedan och att han ogillar modo, det är väl ungefär lika troligt som att Reinfeldt skulle snacka skit om jobbskatteavdraget framför kameran.