1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1504514

Sv: Apropå nånting...

NuMo: Har ni fler tveksamma värvningar på gång?! Kan du inte dela med dig?

Min narriga ton till trots så måste jag ju gratulera till Nagy iaf, där vet ni iaf vad ni får.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle:

Nog vet man vad man får av Nilsson, det oroar mig inte speciellt mycket i alla fall. En betydligt stabilare värvning än Axelsson ifjol. Däremot var Axelsson ett mycket mer spännande nyförvärv. Fågel eller fisk, ingen visste. Det hade varit dumt att inte ge det en chans.

Men som sagt. Jag väntar ändå på timrås fantastiska nyförvärv, med tanke på din ohejdade skadeglädje för alla Modos.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...