1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1504561

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: AIK är ju svåra att inte ogilla men samtidigt tycker jag att dom har balls. Dom har en pissig publik som inte bara drar klubbmärket i smutsen, dom lyckas tom störa laget i form av spelavbrott när det bråkas på läktarna. Dom har haft medelmåttiga lag och verkligen grisat sig till slutspel.

Det vore extremt trevligt och väldigt gynnsamt om dom åkte ur men jag ser hellre att Växjö åker ur med huvudet före, alla dagar i veckan.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle:

Nu ska vi ta och skåla igen. NHL-Lockouten är snart här, nu höjer vi glasen och glömmer Sonnenberg, Krykov och Foppa och välkomnar hem Z, vilsne giant Victor, Sebbe E, och BadBoyHitter-Enström T.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...