superfalle: Det säger väldigt mycker om hur fattiga vi är, vi ska värva en relativt billig Erixon och endå har Nubben sagt förut "finns det pengar, och vi hittar rätt, kanske vi får in en till fw!.
Snacka om panka, vad fan har vår ledning hållt på med???
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Snacka om panka, vad fan har vår ledning hållt på med???