+ 11
Inlägg: 1504951
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: studerar media med rörlig bild inriktning i stan,kan ju säga att jag skulle kunna betala dem för att få jobba med Timrås webb-tv..
+ 9
Edb: Jag tror att jag skrivit det förut, men det måste finnas folk som är villiga att ta tag i det där med web-tv. Det finns redan utrustning i form av mick och kamera. Det finns t.ex. en erkänd journalistutbildning på Mittuniversitetet där det med stor sannolikhet finns folk som vill pröva på det där med web-tv för att kunna lägga till sitt CV sedan. Intervjuobjekt finns det massor av.