mikenomad: Intressant. Det satsas på allvar den här gången i Kenny-land. Huruvida Fredrik Warg har passerat bäst-föredatum låter jag vara osagt. Han funkade dock helt ok i en topplina i SAIK häromåret. Fast vad spelar det oss för roll, vi är ju så gott som klara för plats 12 redan nu. Medan vi lär vara kraftig akterseglade redan kring jul så lär det bli en hård fight om 11:eplatsen även kommande säsong.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer