+ 1
Inlägg: 1507390
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky:
27 spelare i Elitserien som som spelar i sin moderklubb är ett underbetyg till klubbarnas juniorsatsningar oavsett hur man räknar.
Tvinga samtliga allsvenska och elitserielag att ha minst 5 spelare från dom egna leden.
Och med egna leden menar jag naturligtvis J18 och J20
27 spelare i Elitserien som som spelar i sin moderklubb är ett underbetyg till klubbarnas juniorsatsningar oavsett hur man räknar.
Tvinga samtliga allsvenska och elitserielag att ha minst 5 spelare från dom egna leden.
Och med egna leden menar jag naturligtvis J18 och J20
+ 3
Hahl Bundy: Antalet egna produkter med A-lagskontrakt:
AIK 2
Brynäs 0
Frölunda 0
Färjestad 3
HV 71 4
Linköping 4
Luleå 1
MoDo 1
Rögle 5
Skellefteå 4
Timrå 2
Växjö 1