1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1508916

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno

mikenomad: Så här skriver en modoit i en kommentar till Mr Madhawk ang. Nordgren:
"Hans hjärta ishockeymässigt ligger hos Timrå där han är älskad, man skulle nog kunna kalla det ömsesidig kärlek. Men hans släkt finns i ö-vik. Han vill alltså bo i Ö-vik, men spela i Timrå. Svårt val. Mitt tips blir att han signar Timrå på ett år"

Mitt tips ligger på flera år....bara så att ni vet.


Svarskommentarer

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
Hahl Bundy: Stående rader på tipset är väl aldrig fel. Fast jag dristar mig också att säga att han i sådana fall skriver ett kontrakt på ett par år. Jag drar till med ett femårskontrakt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.