Vafan blir Modos matchställ bara rödare och rödare för varje år?
Inlägg: 1509017
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
André.h: Japp Modos nya ställ är presenterat idag.
Känns sisådära hyfsat. Dom har haft sämre o bättre.
Nu väntar man in de snyggaste tröjorna i landet...våra!
Känns sisådära hyfsat. Dom har haft sämre o bättre.
Nu väntar man in de snyggaste tröjorna i landet...våra!
+ 3