1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509321

Sv: Silly Season 12/13
Kerstin_k: mm ja vet... Borde antagligen höja förväntningarna på Gunno lite... bara för att få förväntningarna lite mer realistiska...

Seriöst så är det trevligt att "egna produkter" får chansen i es.
det ger juh våran juniorverksamhet lite mer tyngd...

Som modos fast bra...
Dom skulle börja importera tonåringar med va?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Härligt med 4 nya junisar i A-laget! Hur många junisar har vi nu?
F.ö är jag övertygad om att vi går till slutspel. Varför är jag det?
Pga samma starka magkänsla som jag hade inför den 1:a säsongen som vi hade i ES på18år.
Alla sa att vi skulle bli en slagpåse....så blev inte fallet.

Say No More!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.