+ 1
Inlägg: 1509321
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Härligt med 4 nya junisar i A-laget! Hur många junisar har vi nu?
F.ö är jag övertygad om att vi går till slutspel. Varför är jag det?
Pga samma starka magkänsla som jag hade inför den 1:a säsongen som vi hade i ES på18år.
Alla sa att vi skulle bli en slagpåse....så blev inte fallet.
Say No More!
F.ö är jag övertygad om att vi går till slutspel. Varför är jag det?
Pga samma starka magkänsla som jag hade inför den 1:a säsongen som vi hade i ES på18år.
Alla sa att vi skulle bli en slagpåse....så blev inte fallet.
Say No More!
+ 1
Seriöst så är det trevligt att "egna produkter" får chansen i es.
det ger juh våran juniorverksamhet lite mer tyngd...
Som modos fast bra...
Dom skulle börja importera tonåringar med va?