Olle: twittrade faktiskt om att lundströms hjälm var skitsnygg. Det var den faktiskt bakifrån där jag såg den.
Inlägg: 1509739
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Kerstin_k: Alltså den är ju snyggt gjord...men motivet (framifrån) vill jag bara kräkas på. Vad ska Belissimo köra på? Hans Scheike? Bobby Brown?
+ 2