2 dagar kvar sen är det tisdag. Spännande att få se hur det kommer att gå mot Brynäs.
Inlägg: 1510861
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita: Precis! Det enda laget inte Jimmy betygsatt än.
Jag tror vi spöar dem på försäsongen. Men kanske mer sällan i serien....
Jag tror vi spöar dem på försäsongen. Men kanske mer sällan i serien....
+ 1