Dalton: Den här säsongen vänder det får vi hoppas.
Inlägg: 1510869
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Är det någon på HS som jobbar på nån firma som kan blästra och vitmåla Spaps-hjälmen?
Är det så kan jag fixa transport av den dit och sedan kan vi flytta det till framför huvudentrén.
Har fått ok av klubben, men det behövs blästring och målning. Sedan kanske SK kan hjälpa till med att fylla i dom övriga färgerna.
Nån?????
Är det så kan jag fixa transport av den dit och sedan kan vi flytta det till framför huvudentrén.
Har fått ok av klubben, men det behövs blästring och målning. Sedan kanske SK kan hjälpa till med att fylla i dom övriga färgerna.
Nån?????
+ 11