1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1511611

Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Jag har gått för Guld hela tiden. Det har ingår i planen.
Synd för Modo dock.....eller inte.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 120816
Tråkigt med förlust, skulle ljuga om jag försökte skylla på att det var en försäsongsmatch och jag inte brydde mig. Modo var det bästa laget även om Timrå lyckades, som jag förstår det, föra rätt mycket puck och hade mycket chanser, men det är ju målen som räknas.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.