+ 1
Inlägg: 1511614
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Hehe missförstådd var det ja? Precis som du säger så är ju det enda missförståndet att Molinder skulle kunna spela i högsta serien.
Såg ni hagos förresten? Jävlar vad han flög runt som en vante i en stormvind. Var det verkligen en bra idé att gå ner en massa kilon? Vi såg ju hur han simmade redan förra säsongen.
Såg ni hagos förresten? Jävlar vad han flög runt som en vante i en stormvind. Var det verkligen en bra idé att gå ner en massa kilon? Vi såg ju hur han simmade redan förra säsongen.
Frågar du mig så är en av dessa olyckliga omständigheter att han föddes till en för dålig hockeyspelare för att platsa i es. Otur men sånt händer.