1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1511614

Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Fast Rövarn har ju lovat att han bara är missförstådd, att han snart ska visa sin kapacitet. Att han varit värdelös i Modo, LHC och Timrå hittills är bara olyckliga omständigheter.

Frågar du mig så är en av dessa olyckliga omständigheter att han föddes till en för dålig hockeyspelare för att platsa i es. Otur men sånt händer.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Hehe missförstådd var det ja? Precis som du säger så är ju det enda missförståndet att Molinder skulle kunna spela i högsta serien.

Såg ni hagos förresten? Jävlar vad han flög runt som en vante i en stormvind. Var det verkligen en bra idé att gå ner en massa kilon? Vi såg ju hur han simmade redan förra säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.