Ambroo: Här har vi riggat för kräftskiva och "whiskeyprovning" hehe Nu pågår en diskussion hurvida snapsen skall vara kall eller rumstempererad. Jag hävdar att den smakar mer om den inte är kall. Är det det som kallas I-landsproblem...?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu pågår en diskussion hurvida snapsen skall vara kall eller rumstempererad.
Jag hävdar att den smakar mer om den inte är kall.
Är det det som kallas I-landsproblem...?