Dream Team: Leksand är alltid på moln innan serien. Förmodligen har de gjort sitt i år. Att pumpa in miljoner i ett skrytbygge är något som leksingar är svaga för. Hur länge håller det? När det gäller Timrå och MODO har de blivit lite som kusinerna på landet. Synd nog kommer hockeyn att koncentreras till de större städerna. Det finns inga pengar på andra ställen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer