Mackelito: vågar man dra två(åtminstone) slutsatser efter några träningsmatcher nu:
1) Vi måste kämpa lite mer och spela lite smartare än de flesta lag vi möter i ES för att knycka poäng. Det trodde väl de flesta redan innan dessa träningsmatcher. Frågan är om vi klarar av de 2 ingredienserna?
2) Jocke imponerar aningen mer än Belissimo. Om Jocke spelar "kvalseriehockey" hela ES så finns chansen att vara med och kämpa om en 10:e plats.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Mackelito: vågar man dra två(åtminstone) slutsatser efter några träningsmatcher nu:
1) Vi måste kämpa lite mer och spela lite smartare än de flesta lag vi möter i ES för att knycka poäng. Det trodde väl de flesta redan innan dessa träningsmatcher. Frågan är om vi klarar av de 2 ingredienserna?
2) Jocke imponerar aningen mer än Belissimo. Om Jocke spelar "kvalseriehockey" hela ES så finns chansen att vara med och kämpa om en 10:e plats.