1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1513559

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Han har ju iofs rätt om det mesta han skriver o oss där tycker jag. Vi saknar framförallt spets! Bara att hoppas lagmaskinen kommer igång och det kan föra oss till en del uddamålsvinster typ

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Tänk att det alltid ska vara lika jobbigt att vara Timråsupporter.
Jag skulle också vilja glida runt på plats 1-4 ungefär som Färjestad år efter år istället för att sluta som ett nedsupet vrak varje vår :-(.

Sv: Apropå nånting...

Berglund:

Så är det ju , personligen tror jag att försvaret blir bättre i år (sämre  då kommer ja gråta på läktaren) . Problemet är väl främst vem som ska göra målen framåt , möjligen Nordgren och Önerud , ifall den sistnämnde har kvar kvalserieformen .

Går allt väl med våra lovande spelare och lite flyt och väldigt få matcher med vinnerborg som domare så kan vi nog skippa kvalserien i år .


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer