Mappe: Ja precis. Men för oss passar han som handen i handsken i AIK som är en trolig kandidat om sistaplatsen i es hehe Jag har hört något om det där med Perras vara eller icke vara i Timrå då det var som tyngst men nu är jag för full för att minnas alla snaskiga detaljer :-(
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har hört något om det där med Perras vara eller icke vara i Timrå då det var som tyngst men nu är jag för full för att minnas alla snaskiga detaljer :-(